Viking Cable verzendt alle bestellingen via het betrouwbare netwerk van PostNL. Zo kunt u gebruikmaken van Track & Trace en is uw bestelling verzekerd van een zorgvuldig transport.
Bestellingen boven € 100,00 worden kosteloos verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder € 100,00 brengen wij € 7,95 in rekening.
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u ter bevestiging een e-mail met daarin de Track & Trace gegevens van uw pakket.
Het is ook mogelijk om uw bestelling op afspraak af te halen bij Viking Cable in Valkenswaard. Bij afhalen kunt u ervoor kiezen om contant en gepast af te rekenen. Het is natuurlijk ook mogelijk om vooraf te betalen.
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Enkel de producten in de categorie "Losse connectoren" zijn geen maatwerk, hiervoor geldt het onderstaande:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de melding van de retour gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Viking Cable geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.